Jak udowodnić, że warto Cię zatrudnić?

W obecnych czasach rynek pracy zmienia się w błyskawicznym tempie.

W niektórych branżach pracodawcy mogą przebierać w specjalistach i stawiać coraz większe wymagania, w innych osób kompetentnych jest niewiele i to kandydaci mogą dyktować warunki.

Jeżeli pracujesz w pierwszym sektorze, gdzie potencjalnych kandydatów do pracy jest całkiem sporo, musisz udowodnić, że warto Cię zatrudnić.

Jak to zrobić? Przede wszystkim warto przedstawić rekomendacje.

Można je dołączyć do wysyłanego CV lub zabrać ze sobą na rozmowę kwalifikacyjną.

Jeżeli zostaniesz polecony przez poprzedniego pracodawcę lub osobę, z którą miałeś okazję współpracować, będziesz budził dla przyszłego pracodawcy większe zaufanie.

Poza tym warto zabrać coś, co potwierdzi nasze umiejętności.

Może to być dyplom ukończonej uczelni lub certyfikat o odbytym kursie oraz dotychczas zrealizowane projekty.

Portfolio odgrywa bardzo ważną rolę, zwłaszcza w przypadku ubieganie się o pracę na stanowisku fotografa, grafika czy copywritera.