Jak udowodnić, że warto Cię zatrudnić?

Jak udowodnić, że warto Cię zatrudnić?

W obecnych czasach rynek pracy zmienia się w błyskawicznym tempie.

Przeczytaj również: Reporter wojenny to przede wszystkim dziennikarz

W niektórych branżach pracodawcy mogą przebierać w specjalistach i stawiać coraz większe wymagania, w innych osób kompetentnych jest niewiele i to kandydaci mogą dyktować warunki.

Przeczytaj również: Najczęstsze błędy osób rekrutujących do pracy

Jeżeli pracujesz w pierwszym sektorze, gdzie potencjalnych kandydatów do pracy jest całkiem sporo, musisz udowodnić, że warto Cię zatrudnić.

Przeczytaj również: Wykorzystanie hal namiotowych Łódź na konferencje i szkolenia – zalety i możliwości

Jak to zrobić? Przede wszystkim warto przedstawić rekomendacje.

Można je dołączyć do wysyłanego CV lub zabrać ze sobą na rozmowę kwalifikacyjną.

Jeżeli zostaniesz polecony przez poprzedniego pracodawcę lub osobę, z którą miałeś okazję współpracować, będziesz budził dla przyszłego pracodawcy większe zaufanie.

Poza tym warto zabrać coś, co potwierdzi nasze umiejętności.

Może to być dyplom ukończonej uczelni lub certyfikat o odbytym kursie oraz dotychczas zrealizowane projekty.

Portfolio odgrywa bardzo ważną rolę, zwłaszcza w przypadku ubieganie się o pracę na stanowisku fotografa, grafika czy copywritera.